Goodness vs Evilness
Forum > Harry Potter > Goodness vs Evilness
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovarto
Elev |
Hello everybody!
Jag funderar lite på det goda och det onda. Det är ju väldigt många som gillar antingen den goda sidan eller den onda sidan. Min fråga till er är: Varför hejar just DU på den sidan du hejar på? Kan du relatera?, Ät den motsatta sidan för tråkig?, osv Tell me ;D
9 dec, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
hejsar ju så klart på den goda sidan. men gillar badboys in real (så länge det inte går över styr) (a)
9 dec, 2011 10:27 |
|
Ms.Markus
Elev |
Jag tror att jag håller mig till den goda sidan. Men vad vore den goda sidan utan den onda, och tvärt om? I kriget ville jag såklart att Fenixordern och Harry skulle vinna, eftersom Voldemort skulle föra trollkarls-samhället åt helvete. Men utan den onda sidan skulle det inte finnas någon story.
Så kort sagt är jag glad att den onda sidan faktiskt finns, men jag relaterar med till den goda, och tycker att de kämpar för rätt och bättre saker. ![]()
9 dec, 2011 10:36 |
|
Borttagen
|
Har alltid hejat på den goda sidan, vet inte riktigt varför.
9 dec, 2011 11:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill såklart att de goda ska segra, men kan inte låta bli att gilla den onda sidan också.
9 dec, 2011 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag gillar den onda sidan, antagligen för att jag inte alls är ond i verkligheten, och hatar när folk gör illa andra. Och det där med onda sidan är ju inte på riktigt-riktigt, så ^^
Sen så, ja, kan inte påstå att Voldemort är sexig, men skådisen ♥ 9 dec, 2011 12:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill såklart att de goda ska segra, men kan inte låta bli att gilla den onda sidan också. 9 dec, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
Jag gillar båda men föredrar den goda för de har intressantare karaktärer och just för att de är goda
9 dec, 2011 14:45 |
|
Freja
Elev |
GODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Everything is Dramione and nothing hurts. 9 dec, 2011 14:48 |
|
jolle963
Elev |
Skrivet av Borttagen: hejsar ju så klart på den goda sidan. men gillar badboys in real (så länge det inte går över styr) (a) 9 dec, 2011 15:04 |
Forum > Harry Potter > Goodness vs Evilness
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen