Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

EllllooooO!!

Forum > Off Topic > EllllooooO!!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är på en fin båt.
Har inte bra tillgång till internet med det går ibland. Faktiskt!

Jag har det megamaffigt trevligt och kall vara här i fyra och en halv vecka till! TJOHOO!

8 dec, 2011 17:50

Borttagen

Avatar


Nej men så trevligt! Ska du fiska? Är det inte kallt?
Älskar att åka båt, kör alltid en klassisk titanic scen och kör sen en härlig bit av Till Havs låten.
Ha det epic ute på din båt! We shall miss you.

8 dec, 2011 18:01

Borttagen

Avatar


Nee, jag vinkar lastbilar dagarna långa!
Visst är det lite kallt, men man får klä på sig rätt kläder.
Taack Jag kommer ha det epic, jag har det redan epic.

8 dec, 2011 18:05

Forum > Off Topic > EllllooooO!!

Du får inte svara på den här tråden.