vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
testa er här vart hamnade ni?
http://www.thealmightyguru.com/Reviews/HarryPotter/Docs/Quiz-House.html 8 dec, 2011 11:45 |
|
Borttagen
|
för mig blev det lika mellan Gryffindor och slytherlin!
8 dec, 2011 11:47 |
|
Borttagen
|
jag fick Slytherin
8 dec, 2011 14:05 |
|
hyperion
Elev |
8 dec, 2011 14:11 |
|
Borttagen
|
Såklart att jag blev i Rawenclare!!!
![]() __________________________________________ Luna Lovegood + Ginny Weasley= Luna Lovesley! 8 dec, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Haha, fick Gryffindor.. Äsch, I´m a Slytherin, it doesn´t matter what a test says indeed my friend. Slytherin livet ut c: ♥ 8 dec, 2011 14:21 |
|
Borttagen
|
Fick Gryffindor. Sedan Slytherin. Sedan Ravenclaw. Sist Hufflepuff.
Mjäh, känner mig inte så värst modig, så anser mig fortfarande bara som en Slytherinare. 8 dec, 2011 14:40 |
|
SajberFina
Elev |
Jag blev Ravenclaw! Det trodde jag aldrig, haha.
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 8 dec, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
Blev Slytherin.
(ravenclaw tvåa, sedan gryffindor och sist hufflepuff) Ftw. 8 dec, 2011 15:01 |
|
LoonyMe
Elev |
8 dec, 2011 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen