vad skulle Harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jolle963
Elev |
Jag har undrat ganska länge vad Harry skulle heta om han vore tjej så skriv
7 dec, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Harrieta...
7 dec, 2011 20:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av jolle963: Jag har undrat ganska länge vad Harry skulle heta om han vore tjej så skriv Du som är så duktig på att hitta gamla trådar kan väll leta reda på en liknande tråd i det här forumet. Den finns någonstans längre bak och i den tråden har man lagt förslag på vad Harry skulle haft som namn om han inte hetat Harry (och i den kommer kill- uni- och tjejnamn fram). ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 dec, 2011 20:38 |
|
Freja
Elev |
Intressant fråga, Harriet kanske
Everything is Dramione and nothing hurts. 7 dec, 2011 20:39 |
|
Salle
Elev |
7 dec, 2011 20:41 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Tänkte också på Harriet eller kanske Hannah...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 7 dec, 2011 21:03 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av jolle963: Jag har undrat ganska länge vad Harry skulle heta om han vore tjej så skriv Något annat helt enkelt! 7 dec, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Harriet.
7 dec, 2011 21:08 |
|
Sirius_Musta
Elev |
8 dec, 2011 00:01 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Hanna? (NÄstan Hannah men inte samma sak!)
Imagination and dreaming is my life 8 dec, 2011 07:19 |
Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen