Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Behöver hjälp...

Forum > Off Topic > Behöver hjälp...

Användare Inlägg
Mango913
Elev

Avatar


Jag försöker komma på ett namn som består av två sammansatta, vackra svenska ord. Kan någon hjälpa mig??
OBS! Det ska passa en kille (eller egentligen en varg, men sak samma ).
Det ska gärna påminna lite om eld, värme och liknande. Det ska inte heller låta för snällt, helst lite demonlikt.

HUFFLEPUFF

7 dec, 2011 19:53

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 19:41
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


Ska det vara ett mörkt eller ljust namn? Farligt, mystiskt, gott? Berätta mer så blir det lättare att hjälpa dig! =)

7 dec, 2011 20:29

Mango913
Elev

Avatar


nu har jag ändrat C:

HUFFLEPUFF

8 dec, 2011 19:40

Borttagen

Avatar


Tackar! Få se nu...

Fyr är ju tyvärr bara ett ord, men det betyder eld och kanske går att kombinera med något? Glöd är också fint. Kanske "Glödkol"?

Eldflamma?
Eldhåg?

Känns som om jag lämnat min fantasi någonstans i dag. Borde nog gå och leta efter den. ;P

8 dec, 2011 21:58

Mango913
Elev

Avatar


Jag ska tänka på det, tack för hjälpen

HUFFLEPUFF

11 dec, 2011 20:25

Forum > Off Topic > Behöver hjälp...

Du får inte svara på den här tråden.