fred=kul!!!
Forum > Harry Potter > fred=kul!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
hej allihopa!!
jag har tänkt på en sak skriv namnet fred. bokstäverna bildar en fyrkant!! det är så enkelt att skriva!! finns det fler namn som bokstäverna ligger brevidvaran??? RAVENCLAW 7 dec, 2011 16:55 |
|
Hannah abott
Elev |
7 dec, 2011 16:56 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag förstår inte riktigt. Kan du förklara lite till?
Imagination and dreaming is my life 7 dec, 2011 16:59 |
|
Mataki
Elev |
Jaha! På tangentbordet! Tog ett tag innan jag förstod vad du menade.
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 7 dec, 2011 17:01 |
|
kakan42
Elev |
tänkdig att du ska skriva fred gör det.
kolla på bokstäverna de sitter i en klump och det jag undra var om det fanns fler sånna ord eller namn 7 dec, 2011 17:01 |
|
Mataki
Elev |
Jag kommer inte på några namn men orden "på" och "tre" är lätta att skriva.
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 7 dec, 2011 17:04 |
|
childhoodlight
Elev |
7 dec, 2011 17:15 |
|
Lea Lovegood
Elev |
7 dec, 2011 17:19 |
|
Borttagen
|
hehe fred
7 dec, 2011 17:29 |
|
Freja
Elev |
Hehe!
Maja, du har alltid så ovanliga funderingar Everything is Dramione and nothing hurts. 7 dec, 2011 17:38 |
Forum > Harry Potter > fred=kul!!!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen