Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

fred=kul!!!

Forum > Harry Potter > fred=kul!!!

1 2 3
Användare Inlägg
kakan42
Elev

Avatar


hej allihopa!!
jag har tänkt på en sak skriv namnet fred.
bokstäverna bildar en fyrkant!!
det är så enkelt att skriva!! finns det fler namn som bokstäverna ligger brevidvaran???

RAVENCLAW

7 dec, 2011 16:55

Hannah abott
Elev

Avatar


fred=fyrkant hihihihihi

HANNY BOTTERhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpfo1wOXgn1qbxpeso1_r2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fa1ogau.gif

7 dec, 2011 16:56

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Jag förstår inte riktigt. Kan du förklara lite till?

Imagination and dreaming is my life

7 dec, 2011 16:59

Mataki
Elev

Avatar


Jaha! På tangentbordet! Tog ett tag innan jag förstod vad du menade.

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

7 dec, 2011 17:01

kakan42
Elev

Avatar


tänkdig att du ska skriva fred gör det.
kolla på bokstäverna de sitter i en klump och det jag undra var om det fanns fler sånna ord eller namn

7 dec, 2011 17:01

Mataki
Elev

Avatar


Jag kommer inte på några namn men orden "på" och "tre" är lätta att skriva.

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

7 dec, 2011 17:04

childhoodlight
Elev

Avatar


Haha det har jag aldrig tänkt på förut! ^^ Vad kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

7 dec, 2011 17:15

Lea Lovegood
Elev

Avatar


Ja 8D

fred på tre :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

7 dec, 2011 17:19

Borttagen

Avatar


hehe fred

7 dec, 2011 17:29

Freja
Elev

Avatar


Hehe!
Maja, du har alltid så ovanliga funderingar

Everything is Dramione and nothing hurts.

7 dec, 2011 17:38

1 2 3

Forum > Harry Potter > fred=kul!!!

Du får inte svara på den här tråden.