Vem är bäst
Forum > Harry Potter > Vem är bäst
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellyfanten
Elev |
Hagrid, McGonagall, Snape, Lupin, Trelowney, Binns, Flitwick och Sprout, vem är bäst!
Hej jag äällsskkaarr Harry Potter. 7 dec, 2011 15:36 |
|
Hannah abott
Elev |
7 dec, 2011 15:37 |
|
J00KERN
Elev |
7 dec, 2011 15:37 |
|
vevve_puff
Elev |
snape
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 7 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Voldemort. Även fast du inte nämnde honom xD men näe, annars så Snape c:
7 dec, 2011 20:36 |
|
confundo
Elev |
7 dec, 2011 21:20 |
|
Hermia
Elev |
Mina absolut favoriter är Fred och Georg men de finns inte med så det får bli Lupin då
Once a MADling, always a MADling 7 dec, 2011 21:23 |
|
hyperion
Elev |
7 dec, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Älskar Hagrid
7 dec, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Snape, Snape, Snape... Och kanske Lupin. Lite grann.
7 dec, 2011 22:57 |
Forum > Harry Potter > Vem är bäst
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen