Vem vet
Forum > Harry Potter > Vem vet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellyfanten
Elev |
Harry Potter en stor legend, men vem vet om några år kanske han kommer vara som ett dammkorn i vinden. Skriv gärna och berätta om vad ni tror som händer.
Hej jag äällsskkaarr Harry Potter. 7 dec, 2011 15:28 |
|
Hannah abott
Elev |
7 dec, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
harry potter kommer alltid vara en del av mitt liv vad som än händer
7 dec, 2011 15:32 |
|
childhoodlight
Elev |
Med tanke på att Harry Potter är en av de största serierna någonsin existerat så tror jag att det kommer hålla sig kvar ganska länge. :>
7 dec, 2011 17:19 |
|
jolle963
Elev |
Han kommer att leva för alltid
7 dec, 2011 17:22 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag tänker ge mina böcker åt mina barn osv!
Imagination and dreaming is my life 7 dec, 2011 17:24 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Säger som childhoodlight! Harry Potter kommer nog inte bli bortglömt än på lääänge! Hur skulle HP ens glömmas av när det finns så många som älskar serien så?
http://kenninishkitishki.tumblr.com
7 dec, 2011 17:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Med tanke på att Harry Potter är en av de största serierna någonsin existerat så tror jag att det kommer hålla sig kvar ganska länge. :> Agree! 7 dec, 2011 19:30 |
|
accioron
Elev |
Jag vågar svära på att Harry Potter kommer finnas kvar i MÅNGA, MÅNGA år. Det här är ett fenomen som aldrig har hänt förut, aldrig på samma sätt. Och det, precis som andra klassiker såsom Shakespeare, Charles Dickens etc kommer aldrig försvinna. Det har lämnat ett för stort avtryck för att någonsin gå i graven.
7 dec, 2011 19:35 |
|
Margaret
Elev |
7 dec, 2011 19:45 |
Forum > Harry Potter > Vem vet
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen