MSN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
hejsan. jag har extremt tråkigt för tillfället och det vore fett trevligt om lite mugglisar hade lust att adda mig på msn så kan vi ha gruppkonversation eller nåt? höhöhö.
[email protected] öh man kan typ diskutera msn och efterlysa folk att msna med här också om ni vill. jag vet inte. ![]()
6 dec, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen