F.I.S.A
Forum
> Off Topic
> F.I.S.A
|
Borttagen
|
Tycker ni att det är fel att husalferna "slavar"? Skulle ni bli med i F.I.S.A om ni gick i Hogwarts?
Själv tycker jag att det skulle vara nice att ha en husalf. Jag skulle nog inte bry mig om vad alferna tycker egentligen, att ha en slav som lyder en till punkt och pricka vore coolt  Men vad tycker ni?
6 dec, 2011 19:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-10 kl. 11:50
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
Jag skulle kunna tänka mig att ha en husalf, men jag skulle göra så att den skulle trivas hos mig och inte ha den som en så kallad slav.
6 dec, 2011 19:59
|
Du får inte svara på den här tråden.