Mugglisträff i Hufvudstaden?
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Hufvudstaden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Vi diskuterade ju detta efter våran förra träff, och jag undrar bara hur många som var peppade på att kanske göra något nu under jullovet?
Det var ju tal om pulkaåk eller något liknande, vilket dock ser ut att vara lite omöjligt för tillfället men vi hoppa väl på förbättring? ;D (Inte för att jag gillar snö, men pulka, dauh). Så vad tycker ni, har ni tid och lust för yttligare en Mugglisträff i Stockholm, eller har alla det fullt upp över jullovet? 6 dec, 2011 19:03 |
|
Somnium
Elev |
Jag vill jättegärna ha en mugglisträff under lovet
Dock är det ju många som kanske har ganska mycket under lovet, men ändå.. xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
6 dec, 2011 19:04 |
|
Maharajah
Elev |
Ja men då är vi två iaf. Då slipper jag åka pulka helt själv i våran söta huvudstad
6 dec, 2011 19:07 |
|
cannedcorn
Elev |
6 dec, 2011 19:10 |
|
Maharajah
Elev |
Vill föressten göra klart att jag vet att det finns en "julfest" där också, men detta är ju bara ett dagsmöte, simpelt där man kan busa i snön eller något liknande!
6 dec, 2011 19:13 |
|
Optic
Elev |
Jag vill självklart! Får se om jag kan dock.
6 dec, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara underbart!
6 dec, 2011 19:59 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill gå på träff!!! Men jag kan nog inte på jullovet för jag är borta typ hela det som jag tror är jullov för skolan
without something there is no nothing 6 dec, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
Kanske.. kanske.. kanske det finns en möjlighet..
MONSTERCOOKIEH! Hade inte vi pratat om typ att vi skulle till stockholm? För jag måste endå till sf-bokhandeln 6 dec, 2011 21:33 |
|
kinshaw
Elev |
JAG VILL. men bor så himla långt borta ju... fast det vore möjligt när jag fått lön, men isf Maharajah... skulle det va möjligt att jag kom till dig några dagar då?(
![]()
6 dec, 2011 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen