Vem är elakast?
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnie Potter
Elev |
Vem tycker ni är elakast i Harry Potter? (förutom Ni-Vet-Vem.)
Jag tycker nog att Bellatrix Lestrange är elakast. 6 dec, 2011 17:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Vet inte...ond eller elak?
6 dec, 2011 18:08 |
|
childhoodlight
Elev |
6 dec, 2011 18:33 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Elak; självklart Draco Malfoy och Severus Snape. Ond; Bellatrix Lestrange. Goyle också! draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2011 18:34 |
|
Draken Norbert
Elev |
Ni-vet-vem är inte ond, han är bara sig själv.
Men bellatrix är ond; och som ni sa, Draco och Severus är endast elaka.
6 dec, 2011 18:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: Ni-vet-vem är inte ond, han är bara sig själv. Men det sättet han är på - det som han klassar som att vara sig själv på - är ond. Att man är sig själv rättfärdigar inte såvida man är ond eller inte. :> En person som är elak kan fortfarande vara sig själv även fast denne beter sig dumt.
6 dec, 2011 18:43 |
|
Fang
Elev |
Snape
6 dec, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Bellatrix är helt klart ondast, och Snape är elakast, mot Harry x]. Okej, Draco är också rätt elak but still
6 dec, 2011 18:58 |
|
HP.LP
Elev |
Jag tycker nog Bellatrix Lestrange i ondhet alltså
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 6 dec, 2011 19:00 |
|
Weasley<3
Elev |
Dolores Umbridge och Bellatrix Lestrange är ondast!!! Draco Malfoy och Severus Snape är elakast!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 6 dec, 2011 19:28 |
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen