Vad står högst upp på er önskelista?
Forum > Off Topic > Vad står högst upp på er önskelista?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JustAnnie
Elev |
Högst upp på min står i alla fall hela HP-boxen de har släppt men massa extramaterial och album!
Topic: Vad står det på er? "Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 6 dec, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Pengar. Eller alla filmerna. Eller en gryffindorhalsduk. Eller tvspelet år 5- 7 på ps3. Eller sista boken. Eller en resa till Harry Potter World. Okej. Bestämt mig. En resa till harry Potter World.
6 dec, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
En stjärna :]
6 dec, 2011 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Mobilen Samsung Galaxy S2 ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 15:56 |
|
EmahS
Elev |
Är inte det här lite samma som den här tråden: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10563
eller, väldigt samma?
6 dec, 2011 15:57 |
|
cannedcorn
Elev |
^ Det där är ju lite vad man önskar dig i allmänhet. Den här tråden är vad du allra helst vill ha, vet inte om det bryter mot några regler då..
6 dec, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
Pengar
6 dec, 2011 16:59 |
|
mitchan
Lärare |
Canon EF 50/1,8 II
(vet att jag kommer få det/pengar till det dock och det är väldigt billigt så jag vet inte. men det är det enda jag ens tänkt mig att jag vill ha, så, haha.) ![]()
6 dec, 2011 17:02 |
|
baramin
Elev |
Ogillar att skriva önskelistor, känns så himla "jag litar inte på att du kan köpa något bra åt mig." Avskyr dock oftast att köpa julklappar åt andra utan att veta vad de vill ha, eh. Dubbelmoral 2.0. Men oki, en sponsrad sommar vore fint. Festivalbiljetter, Popkollo, språkresa(fet chans), tågbiljetter och ah.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 dec, 2011 17:23 |
|
viktor
Elev |
pengar
6 dec, 2011 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen