Det var en gång en korv
Forum > Off Topic > Det var en gång en korv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Korven skulle gå på kalas, vilket Korven såg fram emot jättemycket, för Korven hade köpt en så fin present, men på väg till kalaset gick Korven vilse och sen åt han upp sig själv i panik. BUHU
... Hej Mugglis, jag har supertråkigt. Har du tråkigt? Snöar det på dig? har du ont någonstans? Har du köpt julklappar? Vill du bara prata med en stackars uttråkad lärare? without something there is no nothing 6 dec, 2011 11:56 |
|
Walter
Elev |
Jag har tråkigt. Det snöar tristess på mig, i massor. Det är kallt. Och Jag håller på att inhandla julklappar från coolstuff.se. Fniss.
6 dec, 2011 12:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahaha stackare! Du har supertråkigt och är jätterastlös dessutom?
HEJ! :'''D Det snöar tyvärr inte här. Det bara smälter. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 dec, 2011 12:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha jaaa jag vet inte vad jag ska göra. Hade så tråkigt att jag till och med tänkte börja med min tenta men så funkar inte hemsidan av någon anledning så jag kommer inte åt den -__- Å du öde och din ironi.
Jag vill också träna! Nu tränar jag mest... diskning. without something there is no nothing 6 dec, 2011 12:56 |
|
Borttagen
|
Jag är uttråkad. Min flickvän rollspelar och jag har precis lagt upp ett inlägg i en pågående tråd här på mugglis.
Jag är jätte trött och ska köpa 2 paket tofiffee 6 dec, 2011 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen