Klainetråden! 8D
Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Här kommer tråden för alla oss Klaine-lovers! 8D
Klaine är så bra att det behövs en egen tråd för dem, Glee-tråden duger inte. :3 SÅÅÅÅ.... VAD TYCKER NI OM DEM? 8D Vi Klaine-lovers: KossanBerta Stranger Quidditch Wingardium Leviosa Elin@ MonsterCookie Ida S Enchanted Ginnyy 5 dec, 2011 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 20:37
|
|
Borttagen
|
Förlåt men borde inte den vara i Glee-tråden? Blir lite jobbigt sen när folk kommer skapa en massa SHIP trådar
5 dec, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
^
Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^ 5 dec, 2011 21:06 |
|
Quidditch
Elev |
5 dec, 2011 21:06 |
|
Stranger
Elev |
Nej, För jag orkar inte bli störd av en massa non klaine shippers när jag snackar klaine så. Gå du din väg och lev lyckliga i alla dina dagar så kan vi vara kvar här I Klaineland med en massa enhörningar och regnbågar. DON'T RAIN ON MY PARADE!
5 dec, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men det är fortfarande en del av Glee och hör hemma i Glee tråden. Sen kommer folk göra en massa trådar om andra Ships från Glee och ej. Blir lite stökigt.^ Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^ 5 dec, 2011 21:07 |
|
Stranger
Elev |
Men bara ignorera trådarna då, hur svårt kan det vara? Off topic forumet är till för att man ska gå off topic från HP. I mitt liv finns 3 saker, HP, glee och KLAINE/CrissColfer. Plus så vill jag inte förstöra den andra gleetråden med Fangirling om Klaine.
Btw, My du glömde Louise och Elin. 5 dec, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men det är fortfarande en del av Glee och hör hemma i Glee tråden. Sen kommer folk göra en massa trådar om andra Ships från Glee och ej. Blir lite stökigt. ^ Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^ Jag ber om ursäkt, men vi Klainers är så pass många och skulle behöva någon stans att "fangirla av oss". Och ja, det kommer säkert komma någon annan som också gör trådar nu... Men äh, en extra tråd då och då gör väl inte så mycket? ^w^ ![]() 5 dec, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
^Nej det har jag inte påstått heller men det blir lite stökigt när det redan finns en tråd du kan prata och diskutera om alla ships. Jag shippar Klaine och jag anser att man diskuterar Klaine i Glee-tråden för det är där det hör hemma.
Btw diggar the gif ![]() Kossanberta - HAHA du ändra ditt inlägg. Nu ser mitt inlägg konstig ut 5 dec, 2011 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 5 kl. 21:14
|
|
MonsterCookie
Elev |
WIHIHIHIHI AWESOME TRÅD! :'D
skriv upp mig wolfstar deserved better. 5 dec, 2011 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen