Eehhehe o.O
Forum > Off Topic > Eehhehe o.O
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Jag har ingen bra rubrik....
Min Engelska lärare länkade denna, så vi skulle titta på den... Ha ljud på c: http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=tue Avslöja inget xD 5 dec, 2011 12:37 |
|
Borttagen
|
Vår engelsklärare är bra konstig ibland. x_x
5 dec, 2011 13:09 |
|
Borttagen
|
Hahaha ryckte faktiskt till
5 dec, 2011 14:07 |
|
Borttagen
|
Lägg av! Skojar du med mig? Din lärare länkade?
Oh crazy people! Jag tänker inte kolla på den igen, no way. Efter typ halva stängde jag av ljudet och satte på den här: http://www.youtube.com/watch?v=FUBT7XN_mO8 5 dec, 2011 14:39 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lägg av! Skojar du med mig? Din lärare länkade? Oh crazy people! Jag tänker inte kolla på den igen, no way. Efter typ halva stängde jag av ljudet och satte på den här: http://www.youtube.com/watch?v=FUBT7XN_mO8 AHAHAH, jag orkar inte. Den låten är så awesome ♥
5 dec, 2011 14:48 |
|
luckyBella
Elev |
5 dec, 2011 14:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 5 kl. 15:04
|
|
LoonyMe
Elev |
5 dec, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
Tips för er som ska kolla på den:
-Gör det inte. -Okej.. Du lyssnar inte på mitt råd. Tack för den. KOLLA INTE PÅ DEN! -Iallafall inte på kvällen. -Tänd alla lampor i ditt rum. -Stäng av ljudet. -Stäng alla dörrar. -Dra för gardinerna. -Gå på toaletten innan. -TÄNK DIG FÖR! ... Ellleeer, så kollar du helt enkelt inte på den 5 dec, 2011 15:01 |
|
Danzi
Elev |
Har sätt den förut och den är verkligen grymt bra gjord, skrämde mig verkligen första gången haha xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 dec, 2011 15:02 |
|
cannedcorn
Elev |
5 dec, 2011 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen