Jag sjunger:]
Forum > Off Topic > Jag sjunger:]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridz
Elev |
Okej, jag skulle vilja ha lite feedback. Det är så att jag nyss la ut en video på youtube där jag sjunger Robert Pattinsons "let me sign" och jag skulle vara så glad om ni mugglisar kunde ge mig era åsikter om det hela
http://www.youtube.com/watch?v=U822txtFWLw Är inte den bästa gitarrspelaren, videon och ljudet var inre det bästa och såg ut som ett skatbo menmen haha:] Så vad tycker ni?
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
4 dec, 2011 16:52 |
|
Always
Elev |
Så jävla bra, synd att det var så dåligt ljud på inspelaren bara!
4 dec, 2011 17:00 |
|
Twix
Elev |
Bra!
Dock var det lite svårt att höra då det var väldigt dåligt ljud... 4 dec, 2011 17:05 |
|
MonsterCookie
Elev |
Omg, du sjunger sjuuukt fint! :'
wolfstar deserved better. 4 dec, 2011 17:06 |
|
Fridz
Elev |
Tack så mycket!
Hittade tyvärr inte videokameran så det blev med webbisen, och nästa gång ska jag be bror min att spela gitarren haha:]
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
4 dec, 2011 17:20 |
|
Emmy Weasly
Elev |
DET VAR BRA!!!! super faktiskt
4 dec, 2011 17:34 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 18:37 |
|
Fridz
Elev |
5 dec, 2011 19:22 |
|
joel9324
Elev |
5 dec, 2011 19:24 |
|
GodricH
Elev |
säga bara ett ord! Idol nästa. okej två ord, jaja. ett litet tips inför nästa cover skippa gitarren den tar över din röst lite. keep up the good singing.
5 dec, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen