Har ni gSm?
Forum > Off Topic > Har ni gSm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SandraPotter
Elev |
Har ni det, isånnafall, vad heter ni där?
Om ni inte har så kan ni bli medlem här: http://se.gosupermodel.com/tscinv/oIhil500OURL5JtW Tryck bara på "gå med nu". Så ja, här pratar vi om gSm^^ Spacer. 4 dec, 2011 15:41 |
|
Elley
Elev |
Använd sökfunktionen bland forumkategorierna eller kolla Dator forumet, där finns redan en tråd om Gsm
http://nouw.com/ellenfelixson/
4 dec, 2011 15:47 |
|
Margaret
Elev |
Här finns en tråd om gsm. Dessutom passar trådar som denna bättre in i dator-forumet. Tänk på det till nästa gång.
*låser* ![]()
4 dec, 2011 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen