Vilken film är just DIN favorit?
Forum > Harry Potter > Vilken film är just DIN favorit?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draco-Robban
Elev |
Nu vill jag veta vilken Harry Potter film som är din favorit!
Motivera erat svar sen varför den är eran favorit! Min är Harry Potter och De vises sten och Harry Potter och Dödsrelikerna 1 o 2. HP 1 e ju för att den e så himla fin och bra. Sen Dödsrelikerna e ju jääävligt bra! spänning i hela filmerna! Draco-Robban We are Slytherin, We in Slytherin are brothers and sisters. 4 dec, 2011 13:52 |
|
Boba
Elev |
Jag gillar Harry Potter och fången från Azkaban och Dödsrelikerna del 1 & 2. Alla är spännande och i Dödsrelikerna del 2 är det kul när man får se när de är vuxna.
4 dec, 2011 14:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Chamber of Secrets, HBP (humorn i filmen ♥ ), DH part 1 och DH part 2 ^^
...egentligen gillar jag alla otroligt mycket numera förutom GoF och OotP. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 14:03 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
DH2! Jag vet inte varför, men den är bara så awesome ♥
Sen säger jag som Kintsugi: Att HBP är bra för all humor
4 dec, 2011 14:06 |
|
kakan42
Elev |
4 & 2
4 dec, 2011 14:10 |
|
MichelleXx
Elev |
Hmm, Jag tror 1:an, 5:an och DH2 C:
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" -Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore 4 dec, 2011 14:25 |
|
Twix
Elev |
DH p2, den är spännande hela vägen. Och har ett perfekt slut!
4 dec, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
DH 2 den är spännande och är nästan exakt som i boken och första, daniel, rubert och emma är så små då! Det blir så mysigt allting!
4 dec, 2011 14:31 |
|
Luna 1
Elev |
4 dec, 2011 14:31 |
|
confundo
Elev |
4 dec, 2011 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen