Vilket husdjur skulle villja du ha.
Forum > Harry Potter > Vilket husdjur skulle villja du ha.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP.LP
Elev |
Det finns kanske redan en sån här tråd.
Om det gör det. LÅS denna! Men i alla fall är det tänk att man ska berätta vilket husdjur ni helst skulle vilja ha! Du behöver såklart inte välja ett djur som katt eller hund, du kan lika bra välja t.ex. en drake. Själv skulle jag vilja ha en uggla. P.S Ursäkta felskriven rubrik!!!!!!!!!!!!! Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 4 dec, 2011 08:11 |
|
Borttagen
|
FATTA va coolt det hade vart med en drake
8 dec, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: FATTA va coolt det hade vart med en drake ^^THISTHISTHISTHIS!!! 8 dec, 2011 18:27 |
|
Killer Queen
Elev |
En drake, testral, katt, uggla eller enhörning
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 9 dec, 2011 18:58 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Skulle vilja ha en orm (ska typ skaffa en när jag blir äldre) en drake eller en uggla.
9 dec, 2011 19:37 |
|
J00KERN
Elev |
9 dec, 2011 19:41 |
|
Freja
Elev |
Katt eller uggla
Everything is Dramione and nothing hurts. 10 dec, 2011 08:12 |
|
Borttagen
|
En orm, lätt ♥
10 dec, 2011 08:13 |
|
Milux
Elev |
Jag vill ha en Svensk Kortnosing (altså en drake)
Ja, ja mamma, jag ska bara skriva klart mitt inlägg på mugglis först! ;) 10 dec, 2011 08:14 |
|
Ginny00
Elev |
Uggla tror jag
10 dec, 2011 10:31 |
Forum > Harry Potter > Vilket husdjur skulle villja du ha.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen