Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter och Parodin (natthumor)

Forum > Harry Potter > Harry Potter och Parodin (natthumor)

Användare Inlägg
JustAnnie
Elev

Avatar

+1


HAHHAH den är så skööööön! XD


"Jag hörde att ni har dödat proffessor Lockhart, de var ju synd."


http://www.youtube.com/watch?v=9FoxaAI0k6U

"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥

4 dec, 2011 01:43

adliitam
Elev

Avatar

+1


kan inte säga att jag tyckte att den var så rolig XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

4 dec, 2011 01:47

JustAnnie
Elev

Avatar

+1


Skrivet av adliitam:
kan inte säga att jag tyckte att den var så rolig XD


Och du avslutade med XD?

"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥

4 dec, 2011 01:48

Twix
Elev

Avatar


Haha, wtf xD

4 dec, 2011 02:00

JustAnnie
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Haha, wtf xD


Haha XD

"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥

4 dec, 2011 02:06

Solkatten
Elev

Avatar


Älskar den parodin x'D Har sett den så många gånger, men tröttnar inte ;D

"Harry: Nej, vänta nu, nu ger du mig bandet.
Lockhart: Tvinga mig.
Harry: Turbotutte."

"Lockat: Förresten har jag vitt bälte i trolldom!
Nu slår vi ihop våra krafter. En för alla ...!
Harry: Åå, ingen för dig, din lilla transa! Mm ...
Lockat: Ah, shit."

"Harry: Yippee-ki-yay
Ron: Dearfucker!"

Och när Myrtle över inför Talang 2008.

Dumbledore: "Iväg med dig nu, din lilla kåta renpojk."

Osv.
Hahah, älskar den här X'D Världens roligaste parodi :'D ♥


"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 dec, 2011 02:36

Borttagen

Avatar


Den var ju ganska bra tyckte jag

4 dec, 2011 09:31

Forum > Harry Potter > Harry Potter och Parodin (natthumor)

Du får inte svara på den här tråden.