Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter stressad vecka blir man sjuk

Forum > Off Topic > Efter stressad vecka blir man sjuk

Användare Inlägg
Disa
Elev

Avatar


Har haft en äckligt stressad vecka där jag varit upp till 4-5 snåret tre nätter i rad för att plugga, jobbat och gått med en förkylning som jag vägrat låta bryta ut. Igår kväll dök den upp.

Vaknade idag med att jag frös. Satte på mig tredubbla tjocketröjor, underställ, raggsockar och mjukisbyxor - och frös. Vid fem gick jag ut och satte mig i vårt utespa med 40gradigt vatten - och frös.

Nu tog jag tempen för att se om jag har feber och det visar sig alltså att jag har 39,6 ._____. Jag mår faktiskt riktigt riktigt dåligt och var tvungen att dela med mig. Nästa vecka måste jag självklart till skolan så jag har imorgon på mig att bli kry. Tack för det kaffet...

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

3 dec, 2011 22:26

Solkatten
Elev

Avatar


Krya på dig

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 dec, 2011 22:30

Disa
Elev

Avatar


Tack, det hoppas jag också att jag gör annars är det lite jobbigt...

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

3 dec, 2011 22:30

superman
Elev

Avatar


Ta hand om dig själv och försök inte skynda på sjukdomen! Då blir det bara värre. Krya på dig!

3 dec, 2011 22:32

Solkatten
Elev

Avatar


Ta lite honung Pappa i alla fall säger att man blir friskare av det. Har dock aldrig testat.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 dec, 2011 22:34

Disa
Elev

Avatar


Jao.. Dock MÅSTE jag verkligen bli frisk tills på måndag... Ska jobba och har jättemega prov. På tisdag är det sista chansen att jobba på grupparbetet i Historia och vi har typ intek ommit någonstans som alla andra för vi hade samhälle och det ja, gick för fort... På onsdag är det skrivarkurs + jag måste köpa julklappar. Torsdag har vi matte och samhälle - viktigt eftersom jag måste prata med läraren + vi har megagenomgång. Fredag är det nobel på och rolig temadag i skolan, så jag får la vara sjuk då isf.

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

3 dec, 2011 22:34

Forum > Off Topic > Efter stressad vecka blir man sjuk

Du får inte svara på den här tråden.