Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Lite, hjälp här?

Forum > Off Topic > Lite, hjälp här?

Användare Inlägg
Sommarflickan
Elev

Avatar


Hur sätter man in gifs i sin signarut?
Det går ju inte typ att paste:a.
Så någon snälla hjälp mig med detta världsproblem *w*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvmk4e1YDe1qdm4v9o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvmk4e1YDe1qdm4v9o2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltj0n9qxj11r5rgelo1_400.gif

3 dec, 2011 15:18

Borttagen

Avatar


Hoppsan! Du lyckades starta två trådar! Låser den här :]

3 dec, 2011 15:21

Forum > Off Topic > Lite, hjälp här?

Du får inte svara på den här tråden.