Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] vem är snyggast???

Forum > Harry Potter > vem är snyggast???

Användare Inlägg
Lily.P
Elev

Avatar


vem tucker ni är snyggast i HP??? själv tycker jag draco malfoy

http://hpgirls.bloggplatsen.se/

1 dec, 2011 20:31

Margaret
Elev

Avatar


Här finns en tråd där det diskuteras vilka som är sötast/snyggast i HP, så kolla gärna in där.

Ett råd; tänk på att det finns en sökfunktion längst ner på forumindex. Använd gärna den nästa gång du skapar en tråd. Det blir alltid lättare om allt samlas på ett ställe istället för i 20 olika trådar.

*låser*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

1 dec, 2011 20:42

Forum > Harry Potter > vem är snyggast???

Du får inte svara på den här tråden.