statistiken över mugglis medelålder
Forum > Off Topic > statistiken över mugglis medelålder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Har tänkt lite på detta:
Mugglis medelålder när jag skriver det här tråden är 13,9. När jag skapade mitt konto för ungefär 1 år sedan var medelåldern 16. Varför har medelålderna minskat fast den egentligen borde öka efter folk blir ju lixom äldre? Dess utom så blir ju Harry Potter filmerna som senast kommit ut varit väldigt mörka som riktar sig till "äldre barn". Tankar? 1 dec, 2011 15:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
För att fler yngre får upp ögonen för Potter-världen, börjar läsa böckerna och skapar konto här?
Mugglis har dessutom typ dubbelt så många medlemmar nu som för ett år sedan! without something there is no nothing 1 dec, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Undra hur mycket jag höjer medelåldern? ;P
1 dec, 2011 15:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Undra hur mycket jag höjer medelåldern? ;P Haha jag tror att jag också höjer den lite :p without something there is no nothing 1 dec, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag med
1 dec, 2011 15:37 |
|
expelliarmus
Elev |
Anledningen är väl också att fler och fler barn får tillgång till datorer och internet. Jag kommer ihåg att vi skaffade dator när jag var 14 år och det var då jag började "sitta vid datorn".
Nu sitter till och med min 6-åriga syster vid datorn... Internet är alldeles för tillgänglig nu, både på gott och ont! Därför minskar också medelåldern.
1 dec, 2011 16:45 |
|
Elley
Elev |
Tror delvis det handlar om att många yngre först nu börjar intressera sig för storyn, alla har ju såklart inte växt upp med den
http://nouw.com/ellenfelixson/
1 dec, 2011 16:47 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Uhu, jag fick min första dator när jag var tre. D:
~ Med rätt att besserwissa ~ 1 dec, 2011 16:51 |
|
IamAK
Elev |
för att dom flesta som är äldre nästan bara håller sig till facebook eller nåt xD
1 dec, 2011 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ingen aning om hur gammal jag var när jag för första gången satt vid en dator o.O xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen