My wand only costs 7 galleons
Forum > Off Topic > My wand only costs 7 galleons
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
it doesn't seem like much no, it seems like a bargain.
HOW DOES OLLIVANDER STAY IN BUSINESS? Hej Mugglis There's only so many kids There's only so many kids There's only so many kids WHO BUY WANDS There's only so many kids without something there is no nothing 30 nov, 2011 22:10 |
|
mitchan
Lärare |
det hade vart helt fantastiskt fint om jag hade te. men nej. mamma drack upp allt. (som hon iofs köpte, men hon köpte det till MIG buhu :C)
har dock mysigt med musik. as usual typ haha ♥ ![]()
30 nov, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Idag insåg jag att jag inte skulla kunna klara av att leva utan linnvendela och ginny_ginny. De betyder verkligen ALLT för mig, när jag är ledsen finns de alltid där och bara är fina. När jag är ensam kommer de och skapar mer kärlek en vad som jag visste fanns.
Kicka(min glada regnbåge) och Linn(mandarin) jag älskar er! 30 nov, 2011 22:15 |
|
Cyachi
Elev |
Går runt och sjunger på "Happy Hogwarts Birthday". Det är rätt fint!
30 nov, 2011 22:20 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag insåg jag att jag inte skulla kunna klara av att leva utan linnvendela och ginny_ginny. De betyder verkligen ALLT för mig, när jag är ledsen finns de alltid där och bara är fina. När jag är ensam kommer de och skapar mer kärlek en vad som jag visste fanns. Kicka(min glada regnbåge) och Linn(mandarin) jag älskar er! Ingen av oss skulle klara sig utan de andra. Vi älskar varandra, även om det blir lite... Knas ibland... Best/Linn Friends/Lollo Forever/Kicka ♥ Jaha. 1 dec, 2011 07:09 |
|
Borttagen
|
Ja det är klart jag älskar dig
1 dec, 2011 08:09 |
|
linnvendela
Elev |
Ikväll sitter jag och njuter av... Kvällen. Allt som hör till den! Fredagsmys, familjen, mugglis, alla awesome medlemar och att jag kan vara precis hur slapp som helst.
♥ Fredagskvällar! Jaha. 2 dec, 2011 19:51 |
|
ginny_ginny
Elev |
linnvendela: Jag älskar dig min fina Mandarin ♥
Lollo_ginny: Jag älskar dig du awesome Friend ♥ I LOVE YOU BOTH♥
2 dec, 2011 22:14 |
|
Celebikai
Elev |
2 dec, 2011 22:50 |
|
Luna 1
Elev |
2 dec, 2011 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen