Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss.Rowena
Elev |
Enligt mig, JA. owo
~ Med rätt att besserwissa ~ 30 nov, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det, men jag tycker att de ser mest ut som "Fred och George" i Order of The phoenix!
30 nov, 2011 13:08 |
|
Ida S
Lärare |
Nej, jag tycker inte att de gör de! :o
"we live together, and harry does all the cooking." 30 nov, 2011 13:18 |
|
Thilda
Elev |
Jag tycker de passar i det, iallafall =)
30 nov, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Det passar tycker jag nog..
30 nov, 2011 14:40 |
|
grodan-boll
Elev |
30 nov, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
Nää de ska se ut som de gör i de senare filmerna
30 nov, 2011 15:26 |
|
Borttagen
|
DE skase ut som de gör i 7:an!
30 nov, 2011 15:28 |
|
Ginny00
Elev |
De passar i allt
30 nov, 2011 15:42 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
30 nov, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen