Elevhemstävlingen
Forum > Off Topic > Elevhemstävlingen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Borde inte tävlingen här ha avslutat nu? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 00:58 |
|
Amandan
Elev |
"Startades: 1 nov, 2011
Avslutas: 30 nov, 2011 23:59:59" Det står under pelarna som visar poäng. Min tumblr!
30 nov, 2011 01:04 |
|
Hotissue
Elev |
Sista dagen i månaden så har man självklart en chans att samla in poäng också! ^^ Det är först när det slår över till en ny månad som elevhemstävlingen avslutas för förra månaden.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
30 nov, 2011 01:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen