Sluta spamma!
Forum > Off Topic > Sluta spamma!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Jag vet inte varför jag gör en liten onödig tråd...
Men jag hatar när folk spammar, trådarna blir ju låsta och då dras det av på elevhemmets poäng, så sluta spamma de som gör det! Uhm, jag jag vet lite onödig tråd men jag ville bara säga det
29 nov, 2011 21:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-30 kl. 22:03
|
|
Borttagen
|
Det var klokt sagt, käre lille vän! Jag håller med dig till 100% skall du ha klart för dig.
29 nov, 2011 21:46 |
|
expelliarmus
Elev |
29 nov, 2011 21:51 |
|
mitchan
Lärare |
29 nov, 2011 21:54 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av joel9324: Jag vet inte varför jag gör en liten onödig tråd... Men jag hatar när folk spammar, trådarna blir ju låsta och då dras det av på elevhemmets poäng, så sluta spamma de som gör det! Uhm, jag jag vet lite onödig tråd men jag ville bara säga det Oh, hell to the yeah! Så himla sant!
30 nov, 2011 02:21 |
|
Borttagen
|
yees, så himla sant!
30 nov, 2011 12:02 |
|
Borttagen
|
Det är så RÄTT! Det finns typ tusen låsta trådar där skaparen bara skriver: hej. Det är så irriterande! Dessutom blir mugglarportalen på min dator lite laggig när det är mycket spam.
30 nov, 2011 13:38 |
|
Twix
Elev |
Ja, håller verkligen med dig! Det är så jobbigt att behöva gå flera sidor för att hitta en seriös tråd!
Jag vet att dom flesta som spammar är nya medlemmar och vet inte exakt hur allt går till, men det är ju liksom ingen form av "handikapp", det är alla medlemmars skyldighet att läsa reglerna... 30 nov, 2011 16:42 |
|
mitchan
Lärare |
^ speciellt irriterande tycker jag det är när de inte förstår efter en tillsägning heller haha :'''(
![]()
30 nov, 2011 16:43 |
|
ginny_ginny
Elev |
30 nov, 2011 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen