Online-julkalendrar!
Forum > Off Topic > Online-julkalendrar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Är det någon som har några julkalendrar online som de tänker följa?
Jag kan ju göra lite skamlös reklam för Fefos julkalender som jag också är med och skriver. Vi gillar kommentarer http://julkalender.wordpress.com/ Förra året hade Telia en jätterolig julkalender men vet inte om de kommer ha någon i år... Den här gillar jag också: http://www.oioioi.se/ Har ni några tips? without something there is no nothing 29 nov, 2011 11:57 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 12:08
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 22:26
|
|
Li
Biträdande rektor |
Åh det låter roligt
without something there is no nothing 29 nov, 2011 13:38 |
|
Parseltongue
Elev |
Kommer följa Fefos julkalender som jag gjort de senaste åren
29 nov, 2011 13:57 |
|
Li
Biträdande rektor |
Åh vad roligt att du följt den
without something there is no nothing 29 nov, 2011 14:42 |
|
Parseltongue
Elev |
29 nov, 2011 16:47 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu har vi första kapitlet uppe ur fefos julsaga, ni får gärna klicka er in och läsa
http://julkalender.wordpress.com/2011/12/01/1-december-5/ without something there is no nothing 1 dec, 2011 10:25 |
|
EmahS
Elev |
Discshop har en varje år.
Och idag är det just HP & DH pt.1 & 2 som ligger i luckan. (Lucka 1) Till superpriser! (59, 79 & 149 kr)
1 dec, 2011 10:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Wohoo, synd att jag redan har filmerna :c
without something there is no nothing 1 dec, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
Oioiois julkalender var ju askul.
Min dåliga humor... :c 1 dec, 2011 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen