Hot Chelle Rae
Forum > Off Topic > Hot Chelle Rae
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Såg att det inte fanns en tråd om detta underbara band, så here you have it.
Snacka om de coola grabbarna från the states! Nya albumet Whatever släpptes ju idag, någon som har lyssnat på det? Vad tycker ni? ![]()
28 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
helt okej band faktiskt, inte riktigt min stil, men still, nåt jag kommer lägga till i mina spellistor definitivt! Spelar deras album nu
28 nov, 2011 22:22 |
|
hyperion
Elev |
28 nov, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
jag har hört 'I like it like that' och 'Tonight Tonight' och tyckte att de var helt okej, ganska sköna upbeat-låtar, och nu såg jag den här tråden och kollade upp dom och kände igen dem direkt
28 nov, 2011 22:30 |
|
hyperion
Elev |
Haha, okej
![]()
28 nov, 2011 23:03 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av hyperion: Ja, när jag såg musikvideon till "Tonight, tonight" blev jag helt "WTF IS HE DOING THERE?!"Haha, okej
28 nov, 2011 23:12 |
|
Savi
Elev |
29 nov, 2011 02:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen