Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Mugglarportalen ---> Ditt elevhem

Forum > Off Topic > Mugglarportalen ---> Ditt elevhem

Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Vad tycker du om din insats i skolan?

Mina betyg är bra, jag förstår det mesta
Jag hänger med hyfsat
Jag struntar egentligen i hur det går

Känner du dig populär?

Nej, inte direkt
Ja!
Bland mina närmaste vänner i alla fall

Är du en tävlingsmänniska?

Ja, jag vill gärna vinna
Inte direkt, men det är roligt att vinna
Nej, jag bryr mig inte

Är du bra på att ta ansvar?

Nej, saker blir oftast inte som jag har planerat
Ja, för det mesta
Ja, för skolarbetet i alla fall

Vilket elevhem tror du att du hamnar i?

Gryffindor
Slytherin
Ravenclaw
Hufflepuff
Vet inte

^ Kommer ni vad ni valde när ni hamnade i ert elevhem här på Mugglarportalen? Fyll i! : D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 nov, 2011 20:55

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 20:56
Antal ändringar: 2

Fang
Elev

Avatar


Du skapade ju en sån här tråd i mugglarportalen. Varför skapa en till?

28 nov, 2011 20:56

Solkatten
Elev

Avatar


Hittade den inte O.O Den försvann typ för mig, så jag visste inte om jag hade postat den ordentligt eller vad.

Men kan någon låsa denna tråden nu?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 nov, 2011 20:57

Margaret
Elev

Avatar


*låser*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

28 nov, 2011 20:59

Forum > Off Topic > Mugglarportalen ---> Ditt elevhem

Du får inte svara på den här tråden.