Bilbo, en hobbits äventyr
Forum > Off Topic > Bilbo, en hobbits äventyr
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är säkert många fler än jag här på Mugglis som ser fram emot 12 December 2012!
Då kommer ju filmen Bilbo, en hobbits äventyr. Jag längtar nästan ihjäl mig!!!!! 28 nov, 2011 19:36 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 19:38 |
|
accioron
Elev |
Fast bara Part 1
MEN VISST ÄR MAN PEPP!!! 28 nov, 2011 19:38 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av accioron: jaaa. är det inte typ ett år mellan delarna också? jobbigt Fast bara Part 1 ![]()
28 nov, 2011 19:39 |
|
J00KERN
Elev |
28 nov, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
asså, längtar sönder mig och då är det ETT långt år kvar...
28 nov, 2011 19:40 |
|
accioron
Elev |
Jo, jag tror det. Tycker inte att det behövs, tbh :x
28 nov, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Även om jag egentligen inte gillar LotR (för det är väl typ 'samma'?) så ska det faktiskt bli jättespännande att se den filmen
28 nov, 2011 19:43 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: WHY OH WHYÄven om jag egentligen inte gillar LotR (för det är väl typ 'samma'?) så ska det faktiskt bli jättespännande att se den filmen ![]()
28 nov, 2011 20:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag måste se den! tyvärr har jag inte hunnit/tagit mig tid att läsa the hobbit än. Läste trilogin för ett bra, bra tag sedan men the hobbit togs inte efter det så nu ligger den här och dammar. ^^'
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 nov, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen