Harry Potter -meeting
Forum > Harry Potter > Harry Potter -meeting
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leptuna
Elev |
Jag vet inte om det finns en tråd som har samma fråga, isåfall sorry..
Finns det något ställe där alla Harry Potter-nördar kan träffas? som Dreamhack till alla datanördar!? Isåfall var och när? The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 18:43 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Vet inte, undrar samma sak.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 28 nov, 2011 19:08 |
|
Leptuna
Elev |
De hade varit riktigt awesome.. jag hade t.o.m åkt till norrland för att delta..
The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 19:26 |
|
joel9324
Elev |
Mugglis brukar planera olika träffar i storstäder tillexempel i Stockholm och så
28 nov, 2011 19:27 |
|
Leptuna
Elev |
va bra. tack!
The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 19:29 |
|
Borttagen
|
Mugglis har ju små träfar då och då och på sommaren/våren arrangeras Portkey och Phoenix!
28 nov, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Fett grymt det skulle vara som dreamhack! Tog 47 sekunder att ladda ner en film om man var inkopplad till doms datasystem, grymt. Dock skulle det vara najs om det var datorer och fullt med baara potterheads & sedan muugglis klart!
28 nov, 2011 19:36 |
|
Leptuna
Elev |
Precis! Now, its a dream of mine.
The lions will eat you all up.. Hö! 28 nov, 2011 19:37 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter -meeting
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen