Konsert
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Asså, jag hoppas på få gå på en konsert i januari, men vad tusan ska man ha på sig? o.O Har liksom aldrig varit på en konsert förut och vill inte har något FÖR festligt eller FÖR vardagligt ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ha bekväma kläder :p that's alll.. Iaf om man har ståplats!
without something there is no nothing 28 nov, 2011 17:44 |
|
childhoodlight
Elev |
Eh ja, alltså. Om du har sittplats så behöver du inte köa för att få en bra plats då de sparar en specifik plats åt dig, vilket gör det lättare för dig att klä dig i vad du vill ha på dig. ;p
Jag har gått på massvis med konserter och har alltid haft vardagliga kläder på mig, men det är ju då för att man som en person i publik sjunger med, hoppar upp och ned, dansar i takt och svettas. Skulle vara svårt att göra det i högklackat och tight klänning liksom! Så anpassa dig efter vad konserten är, om du vill, eller så lägger du inte någon större betydelse i det hela!
28 nov, 2011 17:46 |
|
mitchan
Lärare |
om du har ståplats och planerar att köa länge och stå längst fram rekommenderar jag att INTE ha ett oversize linne
;_; *skadad för livet* ![]()
28 nov, 2011 17:47 |
|
Solkatten
Elev |
Det kommer vara ståplats.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:48 |
|
childhoodlight
Elev |
28 nov, 2011 17:49 |
|
Celebikai
Elev |
28 nov, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Var försiktig med ståplats! Kommer du för nära staketet så ska du vara beredd på att det finns människor som vill jävlas, knuffas och risken finns att du blir klämd. Drick mycket vatten för risken finns att du även svimmar.
Har hänt mig :c 28 nov, 2011 17:53 |
|
mitchan
Lärare |
jag brukar typ inte alls tänka på vad jag tar på mig innan konsert. bara regular day-clothes liksom. därför har det en gång hänt att jag stod längst fram i mitten inklämd mellan ett staket och tusentals håkanfans med håkan hellström precis framför mig och så drogs mitt oversized linne ner HELA TIDEN. var jättehemskt först sen ba ähh vem bryr sig. förutom vakterna.
♥ ![]()
28 nov, 2011 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Är det varmt där inne? xD Skulle nästan tro det, vill ju inte ha på mig värsta tjocktröjan ^^ Fast man står nog inte direkt still ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen