Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
tite
Elev

Avatar

+2


Jag tänkte att... vi kanske skulle (när vi är 18 ) om någon är med skapa Harry Potter-partiet! Det finns ju Kalle Anka-partiet så varför inte Harry Potter-partiet? slår vad om att nån skulle rösta på oss!? det kanske är ett antal år dit men ändå! och jag är allvarlig så om någon vill så kan vi det. tyvärr går jag bara i femman och hoppas på att tiden ska gå lika fort som det känns som att den gör nu :3 Är det någon som vill vara med?

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

28 nov, 2011 11:42

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 13:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


visst.....

28 nov, 2011 11:46

tite
Elev

Avatar


YAY

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

28 nov, 2011 11:51

EMELESEL
Elev

Avatar


Haha, kul Men vaddå "parti" typ som klubb? O.o

28 nov, 2011 11:53

Borttagen

Avatar


Eh, I don't get it? :o

28 nov, 2011 13:49

tite
Elev

Avatar


alla i svergie från 18 och uppåt får starta ett eget parti x3

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

28 nov, 2011 13:52

LoonyMe
Elev

Avatar


Jag är inte direkt så intresserad av politik så det skulle nog inte passa mig så bra...

Men om någon skulle skapa ett sådant parti borde man iallafall införa att det är obligatoriskt för alla som går ut trean att man ska ha läst HP-böckerna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

28 nov, 2011 14:56

Dramione99
Elev

Avatar


Om någon skapar ett HP-parti-visst jag skulle absolut rösta!....

Men seiöst, det är sex år kvar innan jag får rösta och även fast jag älskar HP vet jag faktiskt inte om jag skulle välja det i första hand att rösta på.

28 nov, 2011 16:16

Freja
Elev

Avatar

+1


Jag går också i femman och får inte rösta förrän år 2018, men då, då kan vi göra ett Hp-parti!

Everything is Dramione and nothing hurts.

28 nov, 2011 16:40

Looney
Elev

Avatar


Haha, ett x antal år kvar. Men yep, varför inte?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lv4i8bHa041qj84g0o2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lv4i8bHa041qj84g0o3_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lv4i8bHa041qj84g0o4_250.gif

28 nov, 2011 16:48

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!

Du får inte svara på den här tråden.