Livejournal? :D
Forum > Off Topic > Livejournal? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Är det någon här som har livejournal?
Min är: http://moltie.livejournal.com/ Ni får gärna adda den isf och kolla in mina fanfics jag har publicerat där 8D OBS en del fanfics är NC-17 (alltså olämpligt för folk under 15, typ!) without something there is no nothing 27 nov, 2011 22:05 |
|
mitchan
Lärare |
27 nov, 2011 22:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av mitchan: jag vill inte skaffa det för min mamma hänger där....... :C ... varför känns det som en förolämpning mot min ålder? >: ( hehehe without something there is no nothing 27 nov, 2011 22:07 |
|
mitchan
Lärare |
27 nov, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Li!!! Jag är lite besatt av dina ff's! Gillar verkligen sättet du skriver på, och som expelliarmusså fint uttryckte det, så gillar jag lite nasty fanfictions.
Haha, keep up the good work! ♥ 27 nov, 2011 22:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Li!!! Jag är lite besatt av dina ff's! Gillar verkligen sättet du skriver på, och som expelliarmusså fint uttryckte det, så gillar jag lite nasty fanfictions. Haha, keep up the good work! ♥ Haha oj, vad kul without something there is no nothing 27 nov, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
MVH också sjuk i huvudet : )
27 nov, 2011 22:34 |
|
expelliarmus
Elev |
27 nov, 2011 22:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av expelliarmus: HAHAHA åh kanske är värt att bli medlem...? Hahaha jaaa bli medlem without something there is no nothing 27 nov, 2011 22:45 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Dude, it sounds awesome! Ska kika in där senare idag, sitter och dränker mig själv i jobb just nu :c Måste_få_det_gjort_innan_jag_börjar_nörda...
27 nov, 2011 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen