Vad är ni
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
Jag frågade min mamma om hon var häxa och hon sa nej sen frågade jag min pappa och han sa ja?
Då är jag halvblod. Fråga därhemma och skriv svaret här!
26 nov, 2011 07:52 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag skulle inte behöva fråga jag vet att jag är mugglarfödd! Gillar dock min roll figur bätre halv-blod;-)
26 nov, 2011 08:03 |
|
joel9324
Elev |
26 nov, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
Halvblod skulle jag tro
26 nov, 2011 09:47 |
|
Borttagen
|
Ingen aning o.O
26 nov, 2011 10:37 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
26 nov, 2011 10:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
antar att jag är halvblod för mamma är den som misstänksamt skulle kunna anses vara häxa
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 nov, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
Renblodig eller halvblod kan jag tro. :'
26 nov, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
Jag är en 50% varulv kanske? ;D
Eller Veela skulle vara rätt så coolt.. Undra hur man skulle se ut om man var part-Merpeople xD 26 nov, 2011 11:10 |
|
tyri
Elev |
26 nov, 2011 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen