Vilken smile använder du mest?
Forum > Off Topic > Vilken smile använder du mest?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
Okej, ganska onödig tråd egentligen men jag kom just på att tänka på en sak..
Jag har märk att jag använder dessa smilesar hela tiden; :> :'D :' EDIT: måste bara till lägga; ♥ och ^^ och inga andra... Så nu till den stora frågan; Vilka smilesar använder DU mest?? :>
25 nov, 2011 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-25 kl. 22:08
|
|
childhoodlight
Elev |
25 nov, 2011 22:01 |
|
leumas vän
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
Tonkss
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
expelliarmus
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
Fang
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
cannedcorn
Elev |
25 nov, 2011 22:02 |
|
Enchanted
Elev |
D:
:/ C: o.o :O ♥ ^^ :'( xD 25 nov, 2011 22:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-25 kl. 22:04
|
|
IamAK
Elev |
den här: xD
25 nov, 2011 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen