Eragon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elliseen
Elev |
Någon som läst Eragon (serien arvtagaren) Skulle gärna prata med nån om boken!
"Det är våra val som gör oss till de vi är" Dumbledore 25 nov, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Japp. Jag önskar mig den sista i julklapp men jag har läst de 3 första
25 nov, 2011 20:45 |
|
J00KERN
Elev |
26 nov, 2011 00:36 |
|
scraat
Elev |
läst alla. väntar på andra filmen. (om den nu kommer !)
26 nov, 2011 00:50 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Har läst alla tre och är snart klar med den fjärde!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
27 nov, 2011 23:06 |
|
Ms.Markus
Elev |
Har läst de tre första, och jag önskar mig den sista boken i julklapp
![]()
27 nov, 2011 23:12 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp. Jag önskar mig den sista i julklapp men jag har läst de 3 första this! ![]() ![]()
27 nov, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Tycker att filmen var en besvikelse. Visst älskar Murtagh, helt perfekt, men det var en B-film. Till skilnad mot LOTR filmerna så suger den.
28 nov, 2011 00:07 |
|
Ms.Markus
Elev |
28 nov, 2011 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen