coraline
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter tjejen
Elev |
coraline är den bästa animerade filmen men harry potter är ju ändå bäst
Harry Potter är bäst <3 24 nov, 2011 17:02 |
|
Borttagen
|
jag var rädd för coraline när jag var liten
24 nov, 2011 17:09 |
|
Safrina
Elev |
24 nov, 2011 17:16 |
|
Tonkss
Elev |
Den här tråden passar bättre i Off Topic. I forumkategorin 'Harry Potter' ska man diskutera om saker som har med Harry Potter att göra. :>
24 nov, 2011 17:24 |
|
Ida S
Lärare |
Flyttar till Off topic-forumet
"we live together, and harry does all the cooking." 24 nov, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
gud, tycker den är oerhört otrevlig
24 nov, 2011 20:58 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Coraline är asbra.
Silly ellen medi lefa de li, genty Och Neil Gaiman är också helt fantastisk Visste ni att de stickade tröjorna faktiskt är stickade på riktigt de hittade en tjej som stickade sådant. 24 nov, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
Aldrig i hela mitt liv att jag någonsin ser på den filmen igen! NEVAAH!
O.o Hur läskig och kuslig som helst! Skrivet av Borttagen: gud, tycker den är oerhört otrevlig 24 nov, 2011 21:07 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har läst boken, gör jag aldrig om :O Creepy as hell D:
24 nov, 2011 21:14 |
|
DeathDownAlex
Elev |
24 nov, 2011 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen