Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilka ska dit?
Det ligger i Stockholm och jag har fått höra att det är många coola människor som ska dit LISTAAAAAAAAA. WOOP WOOP melodyjoseph cannedcorn Enchanted Somnium superman avifors The Noble Lion 23 nov, 2011 17:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-23 kl. 18:21
|
|
cannedcorn
Elev |
23 nov, 2011 17:11 |
|
Enchanted
Elev |
Jag ska dit! Kan inte du skriva en lista i översta inlägget med vilka från mugglis som ska dit? C:
23 nov, 2011 17:12 |
|
Somnium
Elev |
23 nov, 2011 17:12 |
|
cannedcorn
Elev |
23 nov, 2011 17:13 |
|
Enchanted
Elev |
^
Neeej, vi missar varandra D: Jag ska dit 14 till 16 ungefär Vilken tid ska alla awesome människor dit? 23 nov, 2011 17:14 |
|
Somnium
Elev |
^
Ingen aning.... O_O Vet att jag slutar runt 14.30, så jag antar att jag kommer dit vid... 11.30? Lärarna har faktiskt inte sagt någon tid jag ska vara där... xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 nov, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
kl 9 eller 10 till jag vette fan xD
23 nov, 2011 17:15 |
|
cannedcorn
Elev |
ALLA, no matter när ni kommer dit, smsar mig när ni är där: 0735657593. Jag misshandlar den som inte smsar mig riktigt hårt. Så det så.
23 nov, 2011 17:16 |
|
Enchanted
Elev |
Fan jag missar ju alla er D:
23 nov, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen