Dödsrelikerna del 1
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannah abott
Elev |
23 nov, 2011 16:44 |
|
EMELESEL
Elev |
Ja, men om du säger att du har sett alla utom del 1, har du sett del 2? Det verkar som en knasig ordning...
23 nov, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
Ja lite knasigt om du sett del 2 och inte del 1. Iaf så tycker jag att de två filmerna är de som följer böckerna mest
23 nov, 2011 19:05 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja lite knasigt om du sett del 2 och inte del 1. Iaf så tycker jag att de två filmerna är de som följer böckerna mest ^^Det är sant att de följer böckarna mest vilket är väldigt roligt eftersom det inte är så vanligt bland filmer
23 nov, 2011 19:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JA!
Den är enorm! BÄST. Den följer bokens innehåll på ett jättevackert vis samtidigt som den matchar med filmerna oerhört bra. Musiken är magnifik och skådespeleriet är fantastiskt. Jag har inte mycket negativt att säga om den filmen vilket är ett bra betyg i sig. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 nov, 2011 19:17 |
|
annawpotter
Elev |
24 nov, 2011 00:49 |
|
joel9324
Elev |
24 nov, 2011 06:50 |
|
EpicFaiil
Elev |
skit bra
22 jan, 2012 18:29 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Om du inte har sett den måste du!
Det måste ha varit svårt att förstå del 2 eller? 22 jan, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen