Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fanfiction.net

Forum > Off Topic > Fanfiction.net

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alltså jag har blivit beroende av att läsa Harry Potter fanfiction på fanfiction.net. Sriöst varje dag kollar jag och gör jag inte det får jag panik för att jag måste ha god tid att läsa alla eftersom de är så många xP

Seriöst borde gå till en kurator xD

Nej men inte riktigt så beroende kanske men... x)

22 nov, 2011 19:04

Borttagen

Avatar


Jag har blivit beroende av Dragon Age fanfiction, fick koncentrera mig jättemycket för att inte sitta och läsa under matten och fysiken idag

I feel your "pain"

22 nov, 2011 19:06

Solkatten
Elev

Avatar


Hur kommer man till de svenska?
Vill inte läsa engelska.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 nov, 2011 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har blivit beroende av Dragon Age fanfiction, fick koncentrera mig jättemycket för att inte sitta och läsa under matten och fysiken idag

I feel your "pain"
Äntligen någon som har det som jag, satt under hela 1 timme och 45 minuter på en håltimme då och försökte tänka på ngt annat och koncentrera mig på vad alla sa. Man ändrar till svenska Typ där det står språk

22 nov, 2011 19:07

Solkatten
Elev

Avatar


Vart står det språk? o.O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 nov, 2011 19:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har blivit beroende av Dragon Age fanfiction, fick koncentrera mig jättemycket för att inte sitta och läsa under matten och fysiken idag

I feel your "pain"
Äntligen någon som har det som jag, satt under hela 1 timme och 45 minuter på en håltimme då och försökte tänka på ngt annat och koncentrera mig på vad alla sa. Man ändrar till svenska Typ där det står språk


Ja, jag har fysikprov imorgon också O.o Damn you fanfiction.net Men det var en bra historia

Skrivet av Solkatten:
Vart står det språk? o.O


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2141gty.png

22 nov, 2011 19:13

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag tillbringar nästan all min lediga tid på den sidan... Eller okej, den, tumblr och mugglis.
Men liksom. Jag kan inte sluta läsa. Hittar en massa bra och bara MÅSTE fortsätta läsa hela tiden. Definitivt beroende.
Fast jag läser mest Glee-fanfictions. Jag har alltid tyckt att det känns konstigt att läsa HP-fics, av någon anledning, om de inte är riktigt riktigt riktigt bra eller parodier.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

22 nov, 2011 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Jag tillbringar nästan all min lediga tid på den sidan... Eller okej, den, tumblr och mugglis.
Men liksom. Jag kan inte sluta läsa. Hittar en massa bra och bara MÅSTE fortsätta läsa hela tiden. Definitivt beroende.
Fast jag läser mest Glee-fanfictions. Jag har alltid tyckt att det känns konstigt att läsa HP-fics, av någon anledning, om de inte är riktigt riktigt riktigt bra eller parodier.
Haha
Här är en länk när du går in på den är det harrypotter fic. och på svenska http://www.fanfiction.net/book/Harry_Potter/10/0/17/1/0/0/0/0/0/1/

22 nov, 2011 19:18

Ida S
Lärare

Avatar


^ Hihi, två av mina fanfics fanns med i den länken ^^ Intresseklubben antecknar värre.

Men fanfiction.net är mitt liv. I alla fall mobil-versionen, jag är beroende, jag kan läsa fanfics där i timmar - jag gör inte annat innan jag går och lägger mig och på bussen till och från skolan!

Läser nästan uteslutande HP-fanfics... och i 8 fall av 10 Dramione-fics, hehe :3

"we live together, and harry does all the cooking."

22 nov, 2011 19:53

expelliarmus
Elev

Avatar


Har aldrig varit inne på fanfiction.net :$$$$ Kan bero på att jag inte gillar ff's, men ändåååå!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

22 nov, 2011 19:55

1 2 3

Forum > Off Topic > Fanfiction.net

Du får inte svara på den här tråden.