Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I just wanted to say - I love you

Forum > Off Topic > I just wanted to say - I love you

Användare Inlägg
Savi
Elev

Avatar


Vill bara säga att jag älskar er alla. Ni på mugglis, min underbara familj, mina vackra och älskade vänner. Sitter i köket, alldeles ensam och tårarna sprutar ur ögonen på mig.
För en kvart sedan loggade jag in på facebook och såg att en norsk tjej hade skrivit i vår soft landing grupp (tre dagar i nyc innan vi åkte till våra famljer R.I.P Elisabeth Lenes! ♥
Fattade inte vad de menade, så klickade på namnet och insåg att detta var en av norskorna jag pratat med lite och visste om och har haft lite kontakt med under de månader som gått. Pratade med norskan som postade och hon sa att Elisabeth dog idag/igår då hon varit med om en snömobilsolycka.
Allt känns så overkligt, hur kan en människa bara försvinna så där.
Känns extra jobbigt då jag i vanliga fall när något sänt här händer kan prata med mina föräldrar eller nära vänner, och nu kan jag inte ens göra det då klockan är runt 3 på morgonen för er.

Ville bara tala om för alla hur mycket ni betyder för mig. Tack för att jag fick lätta mitt hjärta ännu en gång.

R.I.P Elisabeth ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

22 nov, 2011 02:50

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nej men usch vad hemskt och tragiskt! Usch, mina tankar går till Elisabeths familj och bekanta. Fy vad ledsen jag blev bara av att få läsa den här sortens text - har fått ta del av många liknande texter senaste året om ungdomar som plötsligt dör och DET ÄR HEMSKT! Jag är livrädd att det skall hända något med de vänner som jag håller närmst. ischlo pischlo.

Många kramar till dig Savi ♥ Be strong! Se till att skapa många härliga minnen som du kan ta med dig hem!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 nov, 2011 03:05

childhoodlight
Elev

Avatar


Åh gumman, jag beklagar. Jag förstår att det är riktigt, riktigt jobbigt att förlora någon man faktiskt har pratat med eller haft kontakt med. Mina tankar går till dig och Elisabets anhöriga.

Ta hand om dig vännen, kram! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

22 nov, 2011 03:09

Forum > Off Topic > I just wanted to say - I love you

Du får inte svara på den här tråden.