goSupermodel
Forum > Off Topic > goSupermodel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione Jean Granger
Elev |
Jag heter cissi888 på gSm.
Nån annan som har?♥ Ni som är intresserade men kanske inte har,finns en länk nedanför: http://se.gosupermodel.com/tscinv/8WpNb21pSBc72Qm0 Men skapa gärna en!♥ De som inte vet vad goSupermodel är kommer en förklaring nedan: ¤Skapa en modell ¤Shoppa i butikerna ¤Spela spel och tjäna berömmelse ¤Skriv i forum ¤Ändra utseénde (kläder,skor m.m.) ¤Skapa klubbar ¤Vara med i tävlingar ¤Designa ¤Gå upp i level Massa annat finns också!♥ Något ni undrar över? Skicka en uggla!♥ 21 nov, 2011 22:29 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 22:33 |
|
Margaret
Elev |
Eftersom att frågan är besvarad och en länk till en annan likadan tråd har postats så låser jag tråden.
![]()
21 nov, 2011 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen