"I'm a thinker, not a talker"
Forum > Off Topic > "I'm a thinker, not a talker"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 nov, 2011 21:02 |
|
Twix
Elev |
Ja... gillar inte att prata...
Bara en liten fråga: vad har detta med kreativitet att göra? 20 nov, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
oj, trodde jag hade lagt den på off-topic .__,
20 nov, 2011 21:41 |
|
Piggy
Elev |
20 nov, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag tänker jävligt mycket och när jag tänker så känner jag att jag måste säga allt jag tänker på så jag är både och.
20 nov, 2011 21:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Både och! Beror helt på i vilka umgängeskretsar jag är i men det väger alltid över till att vara mer en tänkare. Det beror dels på brist på självförtroende och självkänsla samt dels på mitt intresse att studera människors ordval, rörelser, utseende i olika vinklar och sinnestillstånd osv.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 nov, 2011 21:51 |
|
Somnium
Elev |
I'm a thinker. Helt klart.
Pratar inte så mycket... Bara när jag är med vissa personer. Annars är jag mest tyst. ^^' http://slytherinunicorn.tumblr.com/
20 nov, 2011 21:52 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag är båda, det beror vilket humör jag är på. Ibland så tänker jag en massa och säger typ ingenting, och ibland så pratar jag hela tiden, oftast utan att tänka efter. Yeah...
20 nov, 2011 21:52 |
|
Ginnyy
Elev |
Ibland måste jag bara prata hela tiden, en annan gång sitter jag bara och tänker, det är så himla olika!
20 nov, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Till och med på lektionerna blir det så att jag tänker istället för att prata, även fast jag inte egentligen vill! Vågar inte ta mod helt enkelt. D:
20 nov, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen