Hade lite kul...
Forum > Off Topic > Hade lite kul...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet inte hur Draken Norbert och jag hittade det men helt plötsligt hade vi gjort den här videon på svt:
http://media.svt.se/download/flash/syd/bardajpt/index.html?mid=f13218134984qA Ser ni vilka vi har satt in som bilder på trollet och alfen? Som sagt. Vi hade lite kul... och kolla på hela. Det är jäääättekul i slutet 20 nov, 2011 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen