Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
Forum > Off Topic > Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Alla vet ju att saker som självdestruktiva beteenden och sådant inte borde skämtas om, men i den här tråden tycker jag att vi gör det. ABSOLUT INTE GENOM ATT SÄGA ATT SÅDANT ÄR ROLIGT ELLER RIKTA HUMORN EMOT FOLK.
Här kan man hitta memes om sådant skrivna från insidan http://bipolarowl.tumblr.com http://borderlinescorpion.tumblr.com http://self-injuryshark.tumblr.com http://eatingdisorderedelephant.tumblr.com http://fuckyeahemotionallyvolatilebear.tumblr.com Om man är känslig eller känner sig triggad bör man lämna tråden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eller annat roligt som ”Jag var schizofrenisk förut men vi mår bra nu” 20 nov, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Jag trodde att det skulle handla om Engla skämt. :O
THANK GOD IT'S NOT. 20 nov, 2011 18:38 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^nej fy.....
Och ändå fy på den här tråden men jag känner igen mig så mycket i sånt här och det är så sjukt roligt... 20 nov, 2011 18:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Fast alltså det här är ju bara... riktigt, riktigt nedvärderande?
Jag förstår att syftet med självaste tråden inte är riktad mot någon, men det finns ändå personer bakom datorskärmen som har - till exempel - skurit sig, eller skär sig, och som finner den andra bilden kränkande. Jag vet inte... men jag är faktiskt emot sådana här skämt. Aja, ville bara säga min personliga åsikt om saken.
20 nov, 2011 18:43 |
|
expelliarmus
Elev |
HAHAHHA OMG MIN NYA FAVORITTRÅD!!! ♥ *bevakar*
Jag är en sån människa som skämtar om _allt_ och jag skäms inte över det. Men vissa människor kan känna sig, eh, obekväma i mitt sällskap ibland ._. För mig känns det okej att skämta om "förbjudna" saker så länge man inte lägger ner värderingar i skämten - dvs, håller det på en skämtnivå.
20 nov, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Fast jag måste erkänna att visa saker som den där med TVn har faktiskt hänt mig...Flera gånger. Jag har även hört människor skrika mitt namn fast ingen var där o___o Blev så allvarligt att jag ringde pappa och letade efter honom i huset. Jag frågade honom varför han skrek och han sa att han var i Sundbyberg...
JAG ÄR INTE GALEN UTAN BARA LITE KONSTIG ♥ 20 nov, 2011 18:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Fast alltså det här är ju bara... riktigt, riktigt nedvärderande? Jag förstår att syftet med självaste tråden inte är riktad mot någon, men det finns ändå personer bakom datorskärmen som har - till exempel - skurit sig, eller skär sig, och som finner den andra bilden kränkande. Jag vet inte... men jag är faktiskt emot sådana här skämt. Aja, ville bara säga min personliga åsikt om saken. Jag ber om ursäkt och jag förstår att du tycker så. Jag har själv dessa problem och det är nog en av anledningarna att jag tycker att det är så roligt... jag vet att det är lite sjukt.... 20 nov, 2011 18:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Älskar Self-injury Shark eftersom att jag känner igen mig i så mycket ♥ He's my new best friend.
Spoiler: Tryck här för att visa!
20 nov, 2011 18:56 |
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 18:58 |
|
Celebikai
Elev |
20 nov, 2011 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen