AKUT POTTER HJÄLP!
Forum > Harry Potter > AKUT POTTER HJÄLP!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
ÅH, snälla kan ni hjälpa mig att hitta något fint citat eller en trollformel på under tio bokstäver? Är super tacksam för hjälp!♥
![]()
20 nov, 2011 14:02 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag tycker personligen att ordet accio är otroligt fint, eller nox. Always funkar ju också.
Eller All was well
20 nov, 2011 14:04 |
|
Freja
Elev |
Alohomora kanske,eller lumos?
Everything is Dramione and nothing hurts. 20 nov, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
Oblivate!
20 nov, 2011 14:10 |
|
Borttagen
|
Stupefy?
För övrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor. 20 nov, 2011 14:12 |
|
Salle
Elev |
20 nov, 2011 14:13 |
|
Elphaba
Elev |
Always
Läs gärna mina fanfictions; Som du (Lily och Petunia) och Andromedas val. ^^ 20 nov, 2011 14:14 |
|
Borttagen
|
Imperio!
20 nov, 2011 14:15 |
|
grodan-boll
Elev |
Obliviate är väldigt fint tycker jag
Always också såklart Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 20 nov, 2011 14:23 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
20 nov, 2011 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen